3 ulike dømer på problem som eg den siste tida har løyst ved hjelp av PLN-nettverket mitt
Problem 1:
Korleis finne gode idear til verktøy som skal prøvast ut slik at eg fekk
løyst den verktøyoppgåva.
Når ein byrjar på A så vert det B og der dukkar C opp og ein har det gåande. Mange var gode, mange gjennoppdaga eg og mange passa ikkje til mitt bruk. Mange kosta også eindel for å nytta så dei vart det eventuelt ein prøveperiode og så valt vekk. Når det gjeld oversikt over programmer så vil eg anbefala alle å sjekke lenken til Jane Hart på Slideshare og topp 100.
Etter nokon ulike utfordringar ville eg gjerne kunna nytta prøvemodusen til itslearning i undervisninga og ikkje berre til vurdering. Tok tak i eit innlegg som stod på Del og Bruk si Its'learninggruppe:
Og så skulle ein kanskje tru at det stoppa opp med det. Nei, då vart
eg utfordra til å bidra og samtalen fortsette fram til skrivande stund 13.
november
Dette er eit klassisk døme på korleis ein både gjer og tar i PLN-
nettverket sitt. Samla så vil ein meir
utbytte av at ein deler.
Problem 3 løyst ved hjelp av
PLN-nettverket:
Eg er klar for å starta
EDUserver for bruk av Minecraft i undervisninga og tenkte at eg skulle sjekke
om det var nokon som hadde nokre tips til kva eg eg burde passe på. Nytta ei
dansk/nordisk Facebook side for spel i undervisninga som eg er medlem av og
sendte ut følgjande spørsmål. Fekk kjapt svar og forslag til kva eg burde
gjera.
Vel konklusjon av denne kjappe tilbakemelding i løpet av ein time,
er at eg på jobben bør gå ned 1 etasje og finna nokre elevar. Det er lett å
gå seg vil i det digitale nettverket eller som ordtaket seier: å gå over bekken
etter vatn. Det er også viktig at ein ikkje gløymer å snakka med kollegar . For
uansett om ein har eit digitalt læringsnettverk så er dei verkelege menneska
også der og å sitja ansikt til ansikt å diskutera ulike problemstillingar har
sin nytteverdi som me ikkje skal gløyma.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar